Gwarancja

Gwarancja i wsparcie

Dziękujemy Wam za wybór NITECORE! Kompania "NITECORE Polska" nadaje oficjalną gwarancję 5 lat na latarnie Nitecore. 
Po to, żeby mieliśmy możliwość nadać Wam maksymalne informacyjne i techniczne poparcie, prosimy po nabyciu produkcji
NITECORE zachowywać czek i gwarancyjny talon, a także się poznać z warunkami gwarancyjnej i pogwarancyjnej obsługi.

Gwarancyjna obsługa

Po wyciekaniu 14 dni po kupnie nabiera mocy prawnej gwarancyjny okres, w ciągu którego produkcja NITECORE będzie bezpłatnie 
odremontowana czy zastąpiona na nową 
(przy niemożliwości remontu) w razie pojawienia uszkodzenia wskutek normalnego użycia i przy dotrzymaniu warunków eksploatacji. 
Dla różnych towarów są ustalone pewne gwarancyjne terminy:
Ręczne i czołowe latarnie - 5 lat z datykupna
Ładownice, baterie (akumulatory), co naładowuje się, odległościowe, taktyczne przyciski - 12 miesięcy z daty zakupu.

Pogwarancyjna obsługa
Po wyciekaniu okresu gwarancyjnej obsługi, nabiera mocy prawnej pogwarancyjna obsługa Nitecore.


Pogwarancyjna obsługa pokrywa koszty na remont i techniczną obsługę, przy czym konieczne dla remontu/zamiany akcesoria
i zapasowe części opłacają się Klientem dodatkowo.

Ze wszystkich pytań stosunkowo serwisowej obsługi - prośba zwracać się do serwisowego centrum przez telefon :

+48(88)898-80-98
 

Grafik pracy serwisowego centrum :
PN-PT: od 10 do 14 godziny
Weekend: dni wolne
W wolny czas piszcie na pocztę service@nitecore.ua
Powrót w ciągu 14 dni
Powrót towaru. Przyjmiemy towar i dokonamy powrót środków przy dotrzymaniu następnych warunków :

  • towar nie był w eksploatacji
  • na towarze nie ma widzianych obrażeń (draśnięć, pęknięć podobne do tego)
  • jest zachowane pełne kompletowanie
  • jest zachowany towarowy rodzaj opakowywania, samego towaru, wchodzących do kompletu akcesoriów i dokumentacji

Anulowanie gwarancyjnej obsługi

 

  • Uszkodzenie czy obrażenie, które pojawiło się wskutek silnego ciosu, remontu nieautoryzowanymi przedstawicielami czy 
    samodzielnej zamiany detali, 
    nieprawidłowego użycia, przechowywania czy obsługi, wskutek przeciekania elementu(-ów) żywienia
  • Są nie nadane konieczne dokumenty - towarowy czek i gwarancyjny talon
  • Uszkodzenie czy obrażenie, które pojawiłosię wskutek użycia członów czy akcesoriów niskiej jakości, zrobionych nie NITECORE

​Wysyłka towarów dla gwarancyjnego, pogwarancyjnego remontu, powrotu czywymiany opłaca się kosztem klienta.

 

Wprowadź swój numer telefonu.

Oddzwonimy w celu złożenia zamówienia. Grafik pracy menedżerów:
Pn-Pt: 09:00 - 19:00
Sb: 9:30 - 16:00
Nd: 10:00 - 15:00

MONITORING