Zwrot i wymiana towaru

Towar zakupiony w naszym sklepie internetowym można zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni od momentu sprzedaży towaru.

Produkt do wymiany:
- Zwrotowi lub wymianie podlegają wszystkie produkty, jeżeli produkt jest nowy, nie nosi śladów użytkowania, a jego opakowanie jest w stanie nienaruszonym.

Produkt nie podlega wymianie:
- Produkty w opakowaniach blistrowych po otwarciu opakowania nie podlegają wymianie ani zwrotowi
- Towar z wyraźnymi śladami użytkowania
- Wszelkie inne towary w zwykłym kartonowym pudełku, jeśli opakowanie zostało uszkodzone i nie ma oryginalnego wyglądu

Procedura wymiany lub zwrotu:
1. Dzwonisz pod numer (88) 898-80-98 i informujesz, że chcesz zwrócić lub wymienić produkt
2. Menedżer przekazuje Państwu w naszym biurze adres i dane kontaktowe odbiorcy
3. Towar podlegający wymianie lub zwrotowi wysyłany jest na koszt Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
4. Po otrzymaniu produktu centrum serwisowe sprawdzi i stwierdzi, czy Twój produkt kwalifikuje się do wymiany i zwrotu, czy nie, na podstawie stanu produktu.
5. Jeżeli z produktem wszystko jest w porządku, dokonujemy wymiany lub zwrotu pieniędzy, w przypadku braku możliwości zwrotu zwracamy produkt Klientowi.
4. Wszelkie koszty transportu w przypadku zwrotu produktu do naszego biura lub ponownej wysyłki produktu do klienta pokrywa klient.

 

Wprowadź swój numer telefonu.

Oddzwonimy w celu złożenia zamówienia. Grafik pracy menedżerów:
Pn-Pt: 09:00 - 19:00
Sb: 9:30 - 16:00
Nd: 10:00 - 15:00

MONITORING